Vysoký obsah vlákniny

Sosovicove ragu
Hlavné jedlá

Šošovicové ragú na hubách

Pre milovníkov húb ako stvorené! Tento recept dokonalo vyzdvihuje chuťové poháriky - perfektné spojenie ingrediencií a zároveň je to veľmi zdravé jedlo.

Mária Richtáriková
12. novembra 2021
Polievka na posilnenie imunity
Recepty

Polievka na posilnenie imunity

V čase, kedy sa na vás vírusy pozerajú z každého rohu, zareagujte posilnením imunity! Vysoký príjem vitamínov a vlákniny v tejto polievke podporí silu vášho organizmu.

Mária Richtáriková
12. novembra 2021
Lahodná fazuľová polievka
Polievky

Lahodná fazuľová polievka

Ste fanúšikom hustých polievok? Máme pre vás tento recept - aj s tipom, ako zahustiť polievku zdravým spôsobom.

Mária Richtáriková
7. októbra 2021
Tekvicový chia puding
Raňajky

Perníkový chia puding

Puding je ideálny na rýchle a jednoduché raňajky, občerstvenie alebo dezert. Tento recept chutí ako zdravý tekvicový koláč!

Mária Richtáriková
7. októbra 2021
Domáca zeleninová polievka
Polievky

Domáca zeleninová polievka

Túto pikantnú polievku plnú chuti môžete pripraviť z akejkoľvek zeleniny, ktorá sa vám povaľuje v špajzi.

Mária Richtáriková
7. októbra 2021
histamin recept
Polievky

Krémová zeleninová polievka s divokou ryžou

Skutočne unikátny recept - spája v sebe tieto kvality: nízky obsah vitamínu, vhodný pri FODMAP diéte, vegánsky, bez lepku, laktózy a použitia orechov. Vyskúšajte ho, ak spadáte do týchto skupín so stravovacími obmedzeniami, ale aj ak máte vysoký cholesterol, alebo len jednoducho hľadáte nutrične hodnotné jedlo pre váš mikrobióm.

Mária Richtáriková
7. októbra 2021
Karfiolový kuskus s cícerom
Hlavné jedlá

Karfiolový kuskus s cícerom

Tento recept pochádza z knihy The Mind-Gut Connection (2016) odd známeho gastroenterológa Emerana Mayera. Hlavný chod na rastlinnej báze je bohatý na chuť, prebiotickú vlákninu a zázvor. Podobne ako kurkuma, aj zázvor pomáha zmierňovať zápaly. Je úžasné, že veľké množstvo - 2 až 3 polievkové lyžice - tu nie je príliš silné; pridanie zázvoru na začiatku varenia mu umožňuje zmäknúť a spojiť sa s ostatnými chuťami. Ak chcete, pridajte chrumkavú posýpku z ½ šálky mandlí a 1/3 šálky ríbezlí, opražených na olivovom oleji, kým mandle nezhnednú - potom ich dochuťte soľou.

Mária Richtáriková
7. októbra 2021
Miska rannej kaše
Raňajky

Miska dokonalej rannej kaše

Teplé raňajky odporúča väčšina výživových poradcov a tiež aj čínska medicína. Pre telo je ráno vhodné zohriatie zvnútra. V tejto kaši ho podporíte aj koreninami - škoricou.

Mária Richtáriková
7. októbra 2021
Šalát z quinoy, avokáda a kukurice
Hlavné jedlá

Šalát z quinoy, avokáda a kukurice

Tento šalát z quinoy, kukurice a avokáda je tak jednoduchý a tak chutný. Vďaka quinoe sa budete cítiť dlhšie sýti, takže nebudete tak rýchlo siahať po popoludňajšom občerstvení.

Mária Richtáriková
6. októbra 2021

Získajte pravidelné tipy pre podporu zdravia a imunity na svoj e-mail

Filip

„Keď som mal najväčšie bolesti, pomohli mi vaše tipy na to, ako upraviť stravu“

Filip

Leave this field blank

Vaše súkromie chránime